The sunshine state. - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Annemarie Pol - WaarBenJij.nu The sunshine state. - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Annemarie Pol - WaarBenJij.nu

The sunshine state.

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

25 Januari 2010 | Verenigde Staten, Houston

Na lang uit kijken was het dan toch zo ver Evelien (zus) kwam eindelijk naar Houston. Ik en de kleinste in de chrysler naar het vliegveld gereden om Eef en de oma van het gezin op te halen. We stonden vol verwachting te wachten komen ze er al aan. Het leek uren voordat ze eindelijk door de deuren heen kwamen.

De volgende dag gingen we alweer door naar Miami. Dus we moesten weer naar het vliegveld rijden. Gelukkig hadden we Starbucks koffie en heel veel te kletsen. Na drie uur waren we in Florida beland. We vlogen al over downtown heen. De weg naar ons hotel was volop herkenning. Alles wat je in de films ziet kwam voorbij. De weg waar ze altijd hardlopen, de torens en natuurlijk het strand. Het hotel was oké en de locatie was super. We konden vanuit ons hotel gelijk naar het strand lopen. Ons programma in Miami stond vooral naar het strand gaan (het was 25 graden:)) winkelen en uitgaan. Ik liep vol zelfvertrouwen alle clubs binnen en niemand deed moeilijk over de mijn leeftijd. Overal kwam ik gewoon in. Ik kon zelfs allemaal drankjes kopen laten we zeggen lang niet drinken en dan opeens wel heeft een bepaald effect. Hierbij hou ik het ook maar even voor vandaag.
En op maandag zijn we naar de alligators (krokodillen) geweest. Na twee minuten varen was natuurlijk de boot kapot. Zitten wij vast in de middle of nowhere met allemaal alligators om ons heen. Gelukkig kwam er snel hulp aan en kregen ze de boot weer aan de praat. Allemaal alligators in het wild. Sommige waren echt heel erg groot. Daarna mochten we mee met een van de verzorgers van de alligators. Een hele stoere gozer (naja dat dacht hij en zo gedroeg hij zich). Hij in het hok van de alligators. Aan het begin vond ik het nog wel grappig totdat een alligator hem bijna van achter aanviel. De alligator had de naam killer. Ik weet nu precies waarom. Na deze heldhaftige actie van de jongeman ,wat hij een aantal keer op een dag deed, kon je ook zelf een baby alligator vast houden. Ik moest dat natuurlijk doen met mijn grote mond. Op de heen weg in de auto zat ik al de hele tijd dat ik er een aan wilde raken. Toen ik daar stond kreeg ik het wel een beetje warm, maar nadat ik de baby alligator eenmaal vast had vond ik het best wel leuk. Hij voelde echt heel zacht aan. Bekijk hieronder de foto’s.
Dinsdag moesten we jammer genoeg al weer naar huis. De dagen in Miami waren zo snel gegaan, maar waren wel super.

Eenmaal thuis moest er ook een heel klein beetje gewerkt worden (heeel veeel minder dan normaal, omdat oma er ook was). Ik vond het niet zo erg om te werken, want ik had ze wel een klein beetje gemist. We zijn verder nog naar het space center geweest (bekijk de foto’s hier onder). Ook zijn we naar Galveston gereden. Verder kon het winkelen natuurlijk niet ontbreken. Dus we moesten naar de Gallaria Mall. Eef vond de mall enorm groot. Ik wen zo snel aan sommige dingen dat wel goed is dat iemand anders zegt dat het niet normaal is. In de Gallaria Mall zit ook de cheesecake factory. Ze kunnen me wel inhuren bij de cheese cake, want iedereen die het maar wil horen vertel ik dat het zoooo lekker is daar. Eef moest er dus ook aan geloven, maar het was absoluut geen straf.

Je bent in Texas of je bent er niet dus wij langs de cavender’s store. De cavender’s is een winkel met alle benodigdheden als je een cowboy bent. Ik keek me ogen uit en werd helemaal gek (het was maar goed dat ik er nog nooit eerder was geweest). Zoveel mooie cowboy laarzen. Mijn uiteindelijke aankoop is bij een paar gebleven. Ik vind ze zoooo mooi. Volgende keer ga ik voor de cowboy hoed. Ik hoop dat jullie me nog herkennen als ik terug ben:P.

En de lente is begonnen in Houston. Ik word helemaal gelukkig van dit weer. Het zwembad is af en het is nu nog wachten totdat het water een beetje warmer word. Nu kan je er alleen nog inspringen en dan er heel snel weer uit. Dus de jassen kunnen bijna weer de kast in (volgens de moeders bij de bussen komt er volgende week weer kou front aan).

Heel veel liefs uit Houston!!!

  • 25 Januari 2010 - 19:37

    Karin:

    Hey An,

    Klinkt erg leuk met die krokodillen :-p Hier was op het nieuws dat het aan het vriezen was in Florida en dat de schildpadden het erg koud hadden. Heb je daar nog wat van gemerkt?

    xx

  • 25 Januari 2010 - 20:17

    Wiek:

    hahaha
    weet je het zeker An!!

    xx

  • 25 Januari 2010 - 20:25

    Annemarie:

    Het was inderdaad koud in Floriad geweest een week voordat wij er kwamen. Ik heb alleen een slang gezien die dood was door de kou....

    Wiek wat weet ik zeker????

  • 25 Januari 2010 - 21:40

    Zus Eef:

    hey lief zusje,

    daar staat die dan weer jeeehh
    het was geweldig en super om bij je te zijn.
    genieten zou ik zeggen hier wil je niet zijn. koud,nat, en vies. ik rij liever 100x naar de starbucks om koffie voor je te halen en duw ook je karretje als die het begeeft in de winkel. voor je het weet is het zover.. genieten dus. en vooral van je schoenen. pas op bij gladheid haha. dikke zoen van mij

  • 26 Januari 2010 - 08:43

    Anne:

    Annemarietje!
    Wat een leuk verhaal, spanning en sensatie! Jammer dat Eef alweer naar huis is: time flies when you're having fun :) Stoere foto's van jou en de baby alligator! Geniet maar lekker van de lente, hier is het voorlopig nog winter brrr! Ben aan de betere hand van de nare griep die mij een dag na mijn verjaardag had geteisterd..
    Tot gauw weer! Dikke kus

  • 26 Januari 2010 - 15:52

    Papa En Mama:

    Heel erg leuk om te horen dat jullie het zo leuk hebben gehad, ik kijk er erg naar uit om te komen in april.Dikke kus papa en Mama.Uit een koud Leusden.

  • 27 Januari 2010 - 15:08

    Juul:

    Leuk om weer wat te lezen!!
    Fijn dat je het leuk met eef hebt gehad!!!
    Nice foto's.
    Tot gauw en geniet lekker!!
    Dikke kus

  • 28 Januari 2010 - 11:54

    Eveline:

    Heee Annemarie!
    Wat een gave foto met die baby krokodil!!!
    En die andere met die grote krokodil! Lijkt me dood eng.
    Wat leuk om weer wat van je te lezen. Ik hoop dat alles goed met je gaat en dat je lekker geniet.
    Voor je het weet is het voorbij!
    Dus, geniet ervan!!

    Dikke kus eef

  • 29 Januari 2010 - 10:57

    Pepie:

    Lieve Annemarie

    Wat een leuk reisverslag,hier is het nog steeds koud en nat
    Liefs Pepie

  • 31 Januari 2010 - 10:37

    Gert Jan:

    Heerlijk om te lezen dat jullie veel plezier hebben gehad en de prachtige foto's van jullie belevenissen.
    Dikke kus van Gert Jan en z'n meiden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Houston

aupair

Recente Reisverslagen:

17 Juli 2010

Dag thuis, dag Houston.

01 Juli 2010

Het weer...

05 Juni 2010

Strand, cowboys, barbecue en vooral 21 zijn.

21 April 2010

Washington DC

03 April 2010

Springbreak
Annemarie

Wonen en vooral aan het genieten van de liefde

Actief sinds 11 Juli 2009
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 46342

Voorgaande reizen:

06 September 2009 - 19 Juli 2010

aupair

14 Juli 2012 - 30 November -0001

Wonen in Californië

Landen bezocht: