Springbreak - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Annemarie Pol - WaarBenJij.nu Springbreak - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Annemarie Pol - WaarBenJij.nu

Springbreak

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

03 April 2010 | Verenigde Staten, Houston

De kinderen waren een weekje vrij, want het was springbreak. De familie ging voor vijf dagen naar Hill Country. Dus ik was een weekje alleen thuis. Aan de ene kant ontzettend lekker. Niet ’s ochtends wakker worden door het geluid van kinderen. Aan de andere kant was het wel heel erg stil. Toch heb ik er van genoten en heerlijk uitgeslapen.
Om mijn springbreak een beetje te vieren ben ik een weekendje naar Austin geweest.
Austin heeft eens in het jaar een muziek festival. Mensen boeken een jaar van te voren hun hotel. Bij ons kwam het idee een weekend van te voren. Dat kon de pret niet drukken. We hadden nog een redelijk motel gevonden. Het leek wel heel erg op een motel uit enge films. De plaatjes zagen er natuurlijk veel mooier uit dan dat het motel in werkelijkheid was, maar het plan was toch dat we niet heel veel gingen slapen. Austin ligt drie en een half uur rijden van Houston vandaan. We dumpten onze spullen en reden naar Austin. Je kon het festival niet missen. Na een prachtig mooi parkeerplekje veroverd te hebben konden wij ook mee in de menigte. Na een wandelingetje over de straat waar het allemaal gebeurde gingen we maar ergens even naar binnen. Omdat de belachelijke wet bestaat dat je 21 moet zijn konden we niet elk café in, maar gelukkig wel een paar en er was ook genoeg te doen op straat. Ook Nederlandse bands waren vertegenwoordigd op het festival. Ze kwamen allemaal uit Den Haag. Ik was helemaal enthousiast totdat ik er achter kwam dat ik er geen een kende. We zijn nog wel met Spike (die ene van Direct) op de foto geweest. Dat was dan ook het enige bekende gezicht. Twee avonden / nachten hebben we in Austin doorgebracht.
Zaterdag overdag was de lucht grijs dus gingen we maar winkelen. Nadat ik de jongens uit hun bed had geschopt konden we gaan. Het feest kon beginnen want het was een outlet mall. Ik heb me nog redelijk ingehouden, maar de jongens gingen los. De achterbak van de auto lag vol. Zondag hebben we nog Austin bij daglicht bekeken. Daarna moesten we jammer genoeg alweer terug naar huis.

Ik ga volgend weekend een paar dagen naar Washington. We (Silvie, de oudste van de jongens en ik) vliegen vrijdag 9 april en Julian en ik vliegen zondag avond samen terug. Silvie blijft nog twee dagen langer voor een congres wat ze bij gaat wonen. Silvie en Julian gaan op bezoek bij vrienden in Washington en ik ga de stad bekijken. Dus je zult vast begrijpen dat het van mij al volgende week mag zijn. En dan komen 24 april ook nog papa en mama kijken wat ik hier allemaal uitspook. Dus genoeg leuke dingen om naar uit te kijken.

Heel veel liefs,
Annemarie
p.s. De foto komen eraan…..

  • 05 April 2010 - 08:40

    Gert Jan:

    Tjonge, wat heb je het toch zwaar daar in de VS?
    Geniet en blijf vooral genieten! Ben nu al benieuwd naar de foto's en je verslag over Washington. Pracht stad, mis vooal de mooie musea niet! Dikke kussen uit Soest van Gert Jan en zijn meiden.

  • 05 April 2010 - 10:49

    EEF:

    he zusje,

    He zus HOUSTON, NEW ORLEANS, GALVESTON, MIAMI, AUSTIN, WASHINGTON, WOWW, het volgende NEW YORK!!! het is super om alles te lezen en dit is voor jou geweldig om allemaal mee te maken. gelukkig kom je nog ergens naar binnen. nog heel even wachten en dan ben je 21 jeeehhh, (of misschien wel iets eerder);-)

    Ik heb deze week maar oreo-koekjes gekocht om nog een beetje een amerikaans gevoel te krijgen jammer dat ze niet in de frituur kunnen denk dat onze vieze vet pan het niet trekt..... misschien een leuk idee om het eens te maken bij thuis komst???

    ik spreek je nog wel voor dat je naar Washington gaat, dikke zoen van mij en HAPPY EASTER!!!!!

  • 05 April 2010 - 20:33

    Juuk:

    Super om naar Washington te gaan!! Hoor er graag meer over. Geniet ervan!!
    Miss jou!!!
    KUSSS

  • 07 April 2010 - 02:48

    Niek:

    Ehm Annemarie, wij komen nu dus wel over als een stel shop-a-holics. Okay, San Marcos was erg. Maar je mag best even vermelden hier, dat jij inmiddels ook zes koffers nodig hebt om alles terug naar Nederland te krijgen!! Veel plezier in Washington!! x Niek

  • 14 April 2010 - 16:45

    Marle:

    Haay!

    Ik heb bijna al je reisverslagen gelezen :p, je hebt duidelijk echt leuke dingen gedaan en meegemaakt! Heel veel plezier nog :)

  • 19 April 2010 - 17:46

    Cees:

    mooi verhaal annemarie ga je nog wat schrijven voor dat papa en mama komt over washington?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Houston

aupair

Recente Reisverslagen:

17 Juli 2010

Dag thuis, dag Houston.

01 Juli 2010

Het weer...

05 Juni 2010

Strand, cowboys, barbecue en vooral 21 zijn.

21 April 2010

Washington DC

03 April 2010

Springbreak
Annemarie

Wonen en vooral aan het genieten van de liefde

Actief sinds 11 Juli 2009
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 46342

Voorgaande reizen:

06 September 2009 - 19 Juli 2010

aupair

14 Juli 2012 - 30 November -0001

Wonen in Californië

Landen bezocht: