Paniek onder de Texanen. - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Annemarie Pol - WaarBenJij.nu Paniek onder de Texanen. - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Annemarie Pol - WaarBenJij.nu

Paniek onder de Texanen.

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

04 December 2009 | Verenigde Staten, Houston

De hele week word er al gespeculeerd zou het gaan sneeuwen ja of nee. Bij de bushalte was het het gesprek onderwerp. Alle moeders vroegen of ik het al gehoord had. Het gaat misschien sneeuwen. Vorig jaar schijnt het hier ook een klein beetje gesneeuwd te hebben, maar de laatste echte keer is al gauw zo 15 jaar. Gister kregen we een waarschuwing bericht via de telefoon dat het glad kon worden. Als het niet nodig was ga dan niet de weg op. Harro kreeg een mail via zijn werk dat hij voorzichtig moest gaan rijden. Als het dan ook daadwerkelijk gaat sneeuwen word iedereen naar huis gestuurd. Allemaal protocollen liggen er klaar als er een orkaan komt, maar met sneeuw nee ze weten niet wat ze er mee moeten. Vanochtend deed ik vol verwachting mijn luxaflex omhoog, maar nee geen sneeuw. Om acht uur ging ik de oudste twee naar school brengen, maar er was alleen, maar natte sneeuw. De tempratuur meter in de auto gaf aan 4 graden brrrr na al die warme dagen had ik het echt heel erg koud. Vanochtend ging ik met Simeon naar de winkel even boodschapjes doen. Nadat ik alles in de kar had gelegd wat we nodig hadden kwamen we bij de kassa. Er stonden rijen dik. Ik dacht waarom het is kwart voor negen en het is hartstikke druk. HET SNEEUWDE en de meeste mensen wisten niet wat hun overkwam. Ik ben wel zes keer aangesproken ´´It´s snowing´´´. Het winkel personeel keek meer naar buiten dan dat ze daadwerkelijk echt aan het werk waren. Mensen stonden te filmen buiten. Er werd met elkaar gepraat over de sneeuw. Ik kreeg een paraplu aangeboden. Nee bedankt ik wil de sneeuw voelen zei ik terug. De natuur wonderen zijn de wereld nog niet uit. Het sneeuwt in Houston. Alle Texanen zijn van slag. IT`S SNOWING. Het enige wat ik niet verwacht had bij Texas was sneeuw. Misschien dat het kerst gevoel toch nog gaat komen dit jaar.

  • 04 December 2009 - 17:57

    Ananas:

    Pollielief! Je verhaaltje deed me meteen denken aan het liedje:

    I'm dreaming of a white Christmas
    Just like the ones I used to know Where the treetops glisten
    and children listen
    To hear sleigh bells in the snow.

    Haha wat sneeuw wel niet met mensen kan doen he! Enne 4 graden, brrr? Hier vriest het 's nachts joh! :D

    Thanks voor je mail, hopelijk spreek ik je van de week op skype!

    Lieeefs!

  • 05 December 2009 - 09:00

    Pepie:

    Lieve Annemarie
    Wat zal jij het koud hebben.Hier is het zeer nat. Liefs Pepie

  • 05 December 2009 - 10:16

    Gert Jan:

    Hoi Annemarie,

    Tjonge, wat een beetje sneeuw en kou al niet met Texanen kan doen! Die olieboeren zijn ook echt niks gewend. Nog gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs.
    Bedankt voor je leuke
    E-card voor mijn verjaardag. Morgen is het bij jullie al weer 20 graden, dus laat het zwembad maar vollopen.
    Dikke kus van Gert Jan en zijn meiden.

  • 07 December 2009 - 19:45

    Juul:

    Super dat al sneeuw hebt gezien!! jij weet wel wat je ermee aan moet.
    Kusss

  • 13 December 2009 - 13:20

    Evelien:

    Heyyy,

    Hahahha wat een gekke.
    Heb je al zin in je vakantie... wij zijn jarloers fff

  • 24 December 2009 - 17:20

    PEMS:

    Heej Annemarie,
    Wat een mooi verhaal over de sneeuw, je weet werkelijk niet hoeveel sneeuw er hier in Nederland gevallen is. We hadden het gevoel dat we op wintersport waren in eigen land, supermooi!!! Op dit moment regent het een beetje en wordt het bagger, dat is minder.
    Wij wensen je een heel mooie kerst toe, wie weet ga je wel zwemmen.... voor ons nu ondenkbaar, hoewel, volgende week de nieuwjaarsduik....
    Ontvang de groetjes van PEMS.

  • 03 Januari 2010 - 12:20

    Yvonne Radstok:

    Hoi Annemarie
    Een heel gelukkig nieuwjaar daar ver weg. Zo te lezen heb je het wel leuk daar. Hier alles ok en wij raken niet meer in de war van een beetje sneeuw hoor!! Hebben we hier genoeg. Groetjes van de radstokjes uit wijk en langbroek

  • 03 Januari 2010 - 20:19

    Marlous:

    Hey

    Wat ontzettend leuk dat je een kerstkaart hebt verstuurd.Ook bedankt voor de krabbel met mijn verjaardag je was de eerste toen. Hopelijk heb je het nog ontzettend veel naar je zin. Ik mis je wel hoor als busmaatje. Maar denk dat iedereen je wel mist. Nou wel weer een leuk verhaal heb je geschreven. Ik zie naar het volgende verhaal uit.

    Heel veel plezier daar verder.

    Dikke kus en knuffel van mij voor jou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Houston

aupair

Recente Reisverslagen:

17 Juli 2010

Dag thuis, dag Houston.

01 Juli 2010

Het weer...

05 Juni 2010

Strand, cowboys, barbecue en vooral 21 zijn.

21 April 2010

Washington DC

03 April 2010

Springbreak
Annemarie

Wonen en vooral aan het genieten van de liefde

Actief sinds 11 Juli 2009
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 46342

Voorgaande reizen:

06 September 2009 - 19 Juli 2010

aupair

14 Juli 2012 - 30 November -0001

Wonen in Californië

Landen bezocht: