Ik ben er - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Annemarie Pol - WaarBenJij.nu Ik ben er - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Annemarie Pol - WaarBenJij.nu

Ik ben er

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

08 September 2009 | Verenigde Staten, Houston

Hoi,
Ik ben er!!!
De vlucht is helemaal goed verlopen en ik ben veilig geland. Het viel me nog mee hoe lang de vlucht was. Ik heb drie filmpjes gekeken en een beetje naar country muziek geluisterd om in de stemming te komen:D.
Eindelijk was dan na tien uur vliegen op Amerikaanse bodem. Nu moest ik alleen nog een stempel in mijn visum wat heel wat makkelijker gezegd dat gedaan was. De officier begon erover dat mijn visum niet goed was. Ik moest toen mijn contract laten zien en hij begon erover dat ik toch echt drie maanden mocht blijven. Hij zag dat het contract er goed uit zag en verwees me door. Ik moest in een wachtkamer zitten met nog meer mensen en wachten totdat ze mij naam opriepen. Na ongeveer twintig minuten wat echt twee uur leek riepen ze POL op een hele rare manier om. De officier die het omriep was een hele aardige man en ik deed overdreven vriendelijk en praatte maar gezellig mee en lachte vriendelijk. Hij zei nou dan gaan we er maar een stempel inzetten voor een jaar na mijn papieren gezien te hebben. Daarna was natuurlijk nog de bagage controle. Iedereen mocht doorlopen behalve Annemarie natuurlijk moest ik weer naar een andere kant en gingen ze mijn koffers inkijken. Gelukkig ging dit wel redelijk voorspoedig.
Toen kon ik eindelijk echt naar buiten en stond daar de familie al te wachten. Ik kreeg een warm onthaal en kreeg gelijk een knuffel van de middelste. Ik heb nu drie namen die van de vorige au pair mijn eigen naam maar de mooiste is ollie. Toen we aankwamen zijn we gaan zwemmen en daarna gaan eten. Na het eten hebben we de kinderen in bad gedaan. Toen was het tijd om te gaan slapen.
Vandaag zijn we lekker met zijn allen naar het strand geweest. Het water was alleen heel erg warm dus je kon niet echt afkoelen. We zijn naar Galveston gereden. Daar is een mooi strand en het is ongeveer drie kwartier rijden wat hier heel normaal is. Er rijden hier bijna alleen maar trucks en alles is inderdaad allemaal groot. En het is hier nu 32 graden de luchtvochtigheid valt gelukkig mee. Het schijnt dat oktober een van de lekkerste maanden qua weer is hier. Dus ik heb geluk:D. Alles moet je hier met de auto doen. Ze zijn voor mij aan het kijken voor een auto zodat ik wat meer vrijheid heb en ik het weekend ook de auto kan pakken. Verder is het appartement redelijk maar wel klein voor zijn zessen. De jongens slapen met zijn allen op een kamer met als resultaat dat het keten is en een hoop lol dus weinig slaap. We kijken allemaal erg uit naar het nieuwe huis. Morgen ga ik de school bekijken en de omgeving verkennen.
Ik ga nu lekker slapen want ik ben nog niet helemaal over mijn jetlag heen.
Tot de volgende keer!!!

  • 08 September 2009 - 08:28

    Annemijn:

    Hey Pollie!
    Wat goed om te lezen dat je een goede reis hebt gehad en het bevalt daar:D
    Wel balen dat ze zo moeilijk deden met je visum, maar gelukkig is het gelukt!

    Nou ben benieuwd naar je volgende story!

    Have fun daar, geniet er van!:D

    Xx An

  • 08 September 2009 - 10:56

    Juul:

    pollie,

    Goed om te horen dat je veilig bent aangekomen!!
    Geniet ervan en hou me op de hoogte.

    ps: als je een keer as the world kan kijken let me know!! hahah

    Kuss

  • 08 September 2009 - 11:41

    Eveline:

    Hey pol:)
    Fijn dat je veilig aangekomen bent!
    En nu GENIETEN!!

  • 08 September 2009 - 17:22

    Eline:

    Haay Pol,

    Wat een gedoe nog met dat visum zeg. Maar gelukkig met jouw lieve lach mocht je door;P
    Heel veel plezier! Mooi dat het goed gaat tussen jou en de familie

    Kusjes

  • 08 September 2009 - 20:19

    Anne:

    Polsky! Wat een verhaal! Spannend hoor, zo te lezen heb je het prima naar je zin en gaat je inburgering vast snel tussen de yankies ;)! Dikke kus

  • 10 September 2009 - 18:39

    Evelien:

    he zus.

    hoe is het??
    nou mij skype werkt ruk dus we moeten het even uit stellen tot zaterdag. zaterdag heb ik tijd om een nieuwe te kopen, en dan kan ik je eindelijk weer even zien en even kletsen met een kop koffie. ik hoorde van papa dat je je kamer had laten zien ik ben zo benieuwd. hoe is het met de boys?? pas goed op jezelf dikke zoen mij

  • 13 September 2009 - 17:23

    Pepie:

    lieve Annemarie

    Leuk je reisverslag te lezen het was even zoeken
    groetjes van oma.

    Liefs Pepie

  • 16 September 2009 - 18:54

    John En Machteld:

    hi anemarie, wat een leuk reisverslag!
    heel fijne tijd daar toegewenst ben een beetje jaloers op die mooie temperatuur haha
    groetjes john en machteld.

  • 17 September 2009 - 15:49

    Danka:

    Waar blijft de up-dat en de foto's?

  • 19 September 2009 - 10:50

    Gert Jan:

    Hoi Annemarie,

    Goed en leuk om je verslag te lezen, sluit mij wel aan bij Danka dat er wel een update en foto's moeten komen. Pas goed op jezelf! liefs van GJ en zijn meiden

  • 15 Oktober 2009 - 09:01

    Judith:

    Hoi Annemarie in het verre USA,

    Hoe gaat het ermee? Wat fijn dat je nu echt een B1 visum hebt gekregen.
    Leuk om te lezen wat je zoal doet op een dag. De dag begint vroeg voor je vind ik! En hoe bevalt het om zo'n lange zomer te hebben? Hier klinkt het krab-geluid 's ochtends alweer volop voor de mensen in hun autootje stappen.
    Nog thanks voor je berichtje voor mijn verjaardag, leuk dat je er aan dacht.
    Oma en Pepie waren helemaal beduust toen ze jou aan de telefoon hadden laatst, dat dat zomaar kon zeg! haha!
    Ben benieuwd of je je een beetje thuis kan voelen daar joh.
    Heel veel plezier!

    Liefs, Judith

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Houston

aupair

Recente Reisverslagen:

17 Juli 2010

Dag thuis, dag Houston.

01 Juli 2010

Het weer...

05 Juni 2010

Strand, cowboys, barbecue en vooral 21 zijn.

21 April 2010

Washington DC

03 April 2010

Springbreak
Annemarie

Wonen en vooral aan het genieten van de liefde

Actief sinds 11 Juli 2009
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 46342

Voorgaande reizen:

06 September 2009 - 19 Juli 2010

aupair

14 Juli 2012 - 30 November -0001

Wonen in Californië

Landen bezocht: