Het gaat beginnen…. - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Annemarie Pol - WaarBenJij.nu Het gaat beginnen…. - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Annemarie Pol - WaarBenJij.nu

Het gaat beginnen….

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

02 September 2009 | Nederland, Leusden

Het is dan nog toch echt zo ver. Het avontuur gaat begingen. Mijn ticket is geboekt en ik heb eindelijk mijn visum. Het was even een gedoe, omdat ze vonden dat mijn transactie van de bank niet goed was. Dus ik naar de bank, maar deze was pas om tien uur open. Toen maar lekker op een terrasje gaan zitten tot 10 uur. Om tien uur naar de bank gegaan en kreeg een handtekening en een stempel. Bij de bank deden ze voor de verandering helemaal niet moeilijk. Snel daarna weer naar de ambassade gelukkig was ik er nog net voor half elf anders had ik tot half twee moeten wachten. Een gesprek gehad met de officier hij had een paar vragen gesteld met een uiteindelijke conclusie dat ik mijn envelop thuis gestuurd krijg. Vorige donderdag kreeg ik dan eindelijk mijn visum thuis.
Afgelopen zaterdag was mijn afscheidsfeestje wat ik super gezellig vond. Iedereen gedag gezegd. Deze week nog mijn spulletjes in pakken en sommige mensen nog gedag zeggen .
Mijn vertrek staat gepland op zondag 6 september. Ik vlieg om 10.10 vanaf Schiphol.
Zodra ik aangekomen ben dan laat ik het weten.

  • 02 September 2009 - 09:42

    Cees:

    Ja,ja, Zondag gaan we je naar schiphol brengen.Heel fijne tijd in de USA annemarie.Papa.

  • 03 September 2009 - 17:24

    Jaap En De Rest :

    heel spannend allemaal
    groeten uit geldrop en heel veel suc 6

  • 05 September 2009 - 10:51

    Zus:

    He lieve Annemarie

    Nu nog een dag en om zeven uur zwaaien wij jou de douane in.
    Het wordt de tijd van je leven. Met hele mooie dagen. En goede herinneringen die vrienden en familie hebben achter gelaten.
    Over een uurtje ben je bij mij kan ik nog even knuffen, en gaan we lekker eten bij de smikkel.
    Ik wil je super veel succes wensen en zou zeggen ajuus, ik ga je missen.


  • 06 September 2009 - 14:26

    Anja En Liesbeth:

    Je hangt nu ergens in de lucht
    Succes

  • 07 September 2009 - 12:33

    Marion:

    Om 22.00uur belde je op om te zeggen dat je goed was aangekomen! De familie heeft je een warm onthaal gegeven en je opgehaald op het vliegveld. Ik begreep dat je uiteindelijk ook nog een stempel hebt gekregen en een jaar mag blijven. Dat is gelukt.
    Vandaag heb je gelukkig een dagje strand om even bij te komen van de reis en het afscheid. Het is hier lekker weer, al kunnen we niet aan jouw tippen. We horen je verhalen snel en ik ben heel benieuwd hoe groot het daar allemaal is.

  • 07 September 2009 - 16:43

    Evelien :

    He lig je lekker met je luie gat aan dat zwembad

  • 16 September 2009 - 12:20

    Familie Van Boxtel :

    Hoi Annemarie, Wat een avontuur. Hopelijk heb je het goed naar je zin en maak je een mooie tijd door. Je moeder heeft het een en ander overn je gastgezin vertelt. Zet em op daar.
    Groetjes van ons allemaal familie van Boxtel uit Reek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leusden

aupair

Recente Reisverslagen:

17 Juli 2010

Dag thuis, dag Houston.

01 Juli 2010

Het weer...

05 Juni 2010

Strand, cowboys, barbecue en vooral 21 zijn.

21 April 2010

Washington DC

03 April 2010

Springbreak
Annemarie

Wonen en vooral aan het genieten van de liefde

Actief sinds 11 Juli 2009
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 46342

Voorgaande reizen:

06 September 2009 - 19 Juli 2010

aupair

14 Juli 2012 - 30 November -0001

Wonen in Californië

Landen bezocht: