I'm back! - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Annemarie Pol - WaarBenJij.nu I'm back! - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Annemarie Pol - WaarBenJij.nu

I'm back!

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

03 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Houston

Ik ben terug in Texas. Alles om mij heen herinnerd mij hieraan. Terug in de staat van de cowboy's. Terug in het land waar iedereen te hard rijdt. Terug in het land waar niemand opkijkt van een politie auto met zijn sirenes aan. Waar altijd de brandweer als eerste ergens aankomt. Terug in het land waar je begint met ''Hello How are you". Terug in het land waar alles in inches, gallons en miles is. Terug in het land waar je je ontbijt in de auto eet en je avondeten in de magnetron doet. Terug in het land waar coupons verzamelen een onderdeel is van je dag. Terug in het land waar iedereen denkt dat het cool is dat je uit Nederland komt maar meer dan de helft geen eens weet waar het precies op de aarde is. Terug in de stad waar iedereen trots is op NASA. Terug in het land waar de vrouw achter de kassa vraagt wat voor groente je wilt afrekenen, want ze weet zelf niet hoe het heet. Terug in het staat waar op bijna elke hoek van de straat een kerk is. Terug in het land waar je legaal een wapen mag hebben thuis. Terug in het land van de Starbucks, MacDonalds, Jack in the box, Old Navy en nog heel veel meer winkels.

En vooral ben ik terug in Houston. Ik heb de afgelopen weken alle emoties wel gehad. Het was wennen, maar ik begin steeds meer mijn weg te vinden en langzaam aan word ik ook steeds een beetje meer Amerikaans.

  • 03 Augustus 2012 - 18:18

    Maaike:

    Hello!

    How are you? ;)

    Goed te lezen dat je je weer thuis begint te voelen!

    Liefs,
    Maaike en de mannen

  • 03 Augustus 2012 - 20:40

    Kim:

    Hello ;)

    Mooi geschreven meis! Tuurlijk mogen alle emoties er zijn, maar nu is het tijd om te genieten maar ik weet zeker dat je dat ook (gaat) doen. Mis je hier wel hoor...

    Dikke knuffels Kim

  • 04 Augustus 2012 - 11:29

    Marle:

    Heey!

    Heel veel plezier weer daar! Geniet ervan.

    X Marle

  • 06 Augustus 2012 - 08:17

    Gert Jan:

    Hoi Annemarie,

    Even een belangrijke fase waar je door heen moet, daarna tijd om te genieten, tijd je draai te vinden, tijd om te ontdekken, maar vooral tijd voor en met elkaar!

    Geniet en maak er samen iets heel moois van!

    Gert Jan en z'n meiden

  • 11 Augustus 2012 - 23:08

    Evelien:

    Zusje,

    Fijn om weer een nieuw stukje van je te lezen. Jou verhaal ik weer erg mooi en altijd weer een plezier! Ik kijk er echt naar uit. Maar ben je zelf inmiddels ook coupons aan het sparen en begin je je gesprek ook met: ''Hello how are you". Je wordt al een klein Amerikaantje begrijp ik. Ik hoop echt dat het voor jou een fijne tijd wordt en in gedachten ben ik elke dag 100x bij je. Dikke xx

  • 12 Augustus 2012 - 16:42

    Pepie Pol:

    Lieve Annemarie.

    Fijn te horen dat het goed met je gaat.
    Ik hoop dat het iets mihder warm voor jullie gaat worden.
    groetjes uit veenendaal.
    Liefs Pepie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Houston

Annemarie

Wonen en vooral aan het genieten van de liefde

Actief sinds 11 Juli 2009
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 46342

Voorgaande reizen:

06 September 2009 - 19 Juli 2010

aupair

14 Juli 2012 - 30 November -0001

Wonen in Californië

Landen bezocht: