Met maar 1 koffer... - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Annemarie Pol - WaarBenJij.nu Met maar 1 koffer... - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Annemarie Pol - WaarBenJij.nu

Met maar 1 koffer...

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

15 Juli 2012 | Verenigde Staten, Houston

En toen moest het er echt van komen het afscheid. De afgelopen twee weken iedereen gedag gezegd, eerst het werk en daarna vrienden en familie. Elke keer was het moeilijk, en vrijdag was het galgenmaal (zoals oma dat zei). En dan zaterdagochtend nog het afscheid op Schiphol. De tranen waren er en het was zeker niet makkelijk, maar ik weet waarvoor ik het doe.

Na negen uur in het vliegtuig mocht ik eindelijk voet op Amerikaanse bodem zetten. Stiekem naar de andere rij tussen alle Amerikanen en na tien minuten kreeg ik de stempel in mijn paspoort. Ik mag blijven tot 13 januari 2013. Het ging allemaal zo voorspoedig dat ik bijna dacht dat het niet waar was. Tot de bagage band. Een van mijn koffers was niet in Houston. Ze hadden mij al tien keer omgeroepen maar voordat ik door had dat ze pooooool zeiden was ik al tien keer rond de bagage band gelopen. Vandaag zou de koffer bezorgd worden, maar hij is nog steeds ergens op de wereld.

En toen mocht ik dan door de deuren heen en eindelijk weer knuffelen met Ricardo. Het voelde alsof ik hem gisteren nog had gezien. En het was gelijk weer vertrouwd.

Het is fijn om weer terug te zijn, maar het gevoel dat ik over een paar weken weer weg moet is er nog wel.

Liefs!!!

  • 15 Juli 2012 - 16:06

    Marlous:

    Hey annemarie

    Het verloopt bij jou nou ook nooit helemaal soepel hè. Wat een pech weer. Maar

  • 15 Juli 2012 - 16:34

    Evelien:

    Hoi lief zusje,

    Haha, dat kan alleen maar bij jou gebeuren. Natuurlijk zitten daar spullen in die je echt nodig hebt. Ach, je moet maar zo denken heeft de koffer ook zo zijn wereldreisje. Het was fijn om te horen dat je gisteren goed bent aangekomen. Het is wel grappig dat je elke keer denkt dat je snel weer naar huis moet. Ik heb ook het gevoel alsof ik je morgen weer zie. Geniet zusje en doe de groetjes aan Richie. We zien snel een paar mooie foto’s. xxx

  • 16 Juli 2012 - 13:57

    Annemarie Pol:

    Jaaaa de koffer is weer terecht!!!

  • 16 Juli 2012 - 14:47

    Corien:

    Gelukkig mag je langer dan een paar weken blijven. Geniet ervan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Houston

Annemarie

Wonen en vooral aan het genieten van de liefde

Actief sinds 11 Juli 2009
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 46343

Voorgaande reizen:

06 September 2009 - 19 Juli 2010

aupair

14 Juli 2012 - 30 November -0001

Wonen in Californië

Landen bezocht: