Opnieuw pak ik mijn koffers - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Annemarie Pol - WaarBenJij.nu Opnieuw pak ik mijn koffers - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Annemarie Pol - WaarBenJij.nu

Opnieuw pak ik mijn koffers

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

09 Juli 2012 | Nederland, Leusden

Opnieuw pak ik mijn koffers. Dezelfde bestemming, maar met heel andere redenen. Met twee koffers ga ik aan een nieuw avontuur beginnen. Het avontuur waar ik zo lang op gewacht heb. De tranen op Schiphol zullen er vast zijn, maar die waren er ook thuis. Een half jaar ga ik terug naar de stad waarvan ik zoveel hou, maar ook zo ontzettend lelijk is en blijft. Ik zal Nederland weer ontzettend missen, maar  de ontdekking naar de liefde is het waard en ik heb er lang (eigenlijk te lang) over nagedacht en over gedaan het is tijd om het te gaan doen.
 
Lieve allemaal, ik zal aan jullie denken en over jullie praten zodat ook jullie een beetje in Houston zijn met mij. Ik reis mijn geluk en de liefde tegemoet en dat wens ik jullie allemaal!!!  

ALL YOU NEED IS LOVE

  • 09 Juli 2012 - 19:07

    Karin:

    Geniet er van!

  • 09 Juli 2012 - 19:11

    Lisette:

    Heel erg veel geluk daar! Ik hoop dat het de ware is! Je zal gemist worden, maar het is het zeker waard.. Geniet van de liefde!

  • 09 Juli 2012 - 19:17

    Marlous:

    Hey pollie,

    Ga er van genieten. Dan ga ik genieten van de verslagen die je schrijft. En hopelijk mail je ook een keer. Ik doe het zeker om alles in een mail te zetten over Australië.
    We zullen je missen.

    Kusjes

  • 09 Juli 2012 - 19:20

    Claudia:

    We zullen uitkijken naar je verhalen, die je vast zult hebben, op fb, hier of via je zus!!! Ik zal, samen met alle anderen wel op haar passen!

    Geniet ervan. Maak er wederom een mooi avontuur van en kom tot goede beslissingen!!!!

    Liefs (voor nog 10 dagen) uit Nijmegen!!!

  • 09 Juli 2012 - 19:25

    Danka:

    Jemig, zit al bijna met tranen in mijn ogen na deze post... Maar je weet, we gunnen het je allemaal... Dikke knuf

  • 09 Juli 2012 - 19:55

    Kim:

    Hey jij, je gaat genieten!!! Maar krijg wel traantjes ;) xx

  • 09 Juli 2012 - 20:27

    Evelien (zus):

    Tranen van geluk en tranen van verdriet, maar vooral omdat we allemaal zoeken naar een mooie toekomt. Samen op afstand maar diep in ons hart is de liefde goed opgeborgen. Dikke x kanjer. Maak jezelf nu eindelijk gelukkig. Het heeft te lang geduurd.

  • 10 Juli 2012 - 05:26

    Linda:

    Heel, heel veel geluk! Namens iedereen die je de laatste tijd tijdens mijn afwezigheid hebt begeleid!

  • 10 Juli 2012 - 07:56

    Milou:

    Hey lieve pol!!! Ik wil jou alle geluk van de wereld wensen!! Ik wens je heel veel plezier geluk en liefde toe. Ik hoop dat je zult vinden wat je zoekt. Laat maar lekker veel van je horen, ben heel erg benieuwd!!! DIkke kus

  • 10 Juli 2012 - 13:51

    Gert Jan:

    Lieve Annemarie,

    We zullen je vreselijk missen, maar we zien je graag gelukkig met de liefde van je leven! Maak er iets moois van!
    Denk maar zo, als jullie samen gelukkig zijn in de VS hebben wij allemaal een reden om een keer jullie te komen bezoeken.

    Dikke kussen van Lauren,
    Elize, Alexandra en Gert Jan

  • 10 Juli 2012 - 16:01

    Jeanine:

    Hey Annemarie,
    Ik ga je zeker missen maar ik gun je het geluk in Amerika meis! Ik ga je verslagen lezen en je zeker mailen en contact via Facebook natuurlijk. Ga genieten daar en je mag inderdaad gewoon huilen want je laat je familie achter maar ze zitten in je hart!

    Liefs Jeanine

  • 14 Juli 2012 - 11:37

    Mam:

    Uitgevlogen uit het natte Nederland. Goede vlucht en aankomst. Als het welkom zo warm is als het weer gaat het wel lukken.
    Dikke kus.

  • 20 Juli 2012 - 11:12

    Madelon :

    Hey Annemarie,
    Wat gaaf dat je weer in Amerika bent. Knap dat je zolang weg blijft, maar super om bij Ricardo te zijn! Ik hoop dat jullie een hele fijne tijd samen hebben. Geniet ervan!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leusden

Annemarie

Wonen en vooral aan het genieten van de liefde

Actief sinds 11 Juli 2009
Verslag gelezen: 425
Totaal aantal bezoekers 46342

Voorgaande reizen:

06 September 2009 - 19 Juli 2010

aupair

14 Juli 2012 - 30 November -0001

Wonen in Californië

Landen bezocht: