The city of Angeles - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Annemarie Pol - WaarBenJij.nu The city of Angeles - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Annemarie Pol - WaarBenJij.nu

The city of Angeles

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

02 November 2012 | Verenigde Staten, Houston


Zaterdag gaan we met een enorme truck naar de andere kant van de US. We gaan verhuizen en we hebben er zin in.

Toch voelt het ook vreemd. We gaan niet alleen verhuizen maar ook de staat Texas verlaten. Houston is de stad waar ik het eerst voet heb gezet op Amerikaanse bodem. De stad waar ik liefde heb gevonden en de stad waar ik stiekem een beetje ben van gaan houden. Houston en Texas blijven me elke dag nog steeds verbazen. Het is en blijft een staat apart.

Maar eerst moeten we 1500 Miles rijden en dan nog uitpakken. Maar dan nemen we allemaal voor lief om dichter bij Ricardo zijn familie te wonen en om aan een nieuw avontuur te beginnen. Op naar Los Angeles, maar om mij een beetje thuis te voelen heb ik toch maar een paar nieuwe cowboy laarzen gekocht.

  • 03 November 2012 - 11:42

    Gert Jan:

    Succes en sterkte met de verhuizing en heel veel plezier in Los Angeles!

    Gert Jan en zijn meiden

  • 06 November 2012 - 22:04

    Evelien:

    Opnieuw lees ik the city of Angeles en zie ik dat ik nog niets heb geschreven!! Schandalig. Stiekem word ik jaloers als ik lees dat je nieuwe schoenen hebt gekocht bij de Cavender's Boot City, haha. Inmiddels ben je gelukkig goed aangekomen in LA wat een opluchting was. De winkel waar je ijs kan kopen heb je al gevonden (uiteraard op yoghurtbasis) en de bios is om de hoek samen met heel veel andere leuke winkels. Ik hoop dat LA ook een plekje in je hart krijgt net als Houston en dat het snel je nieuwe thuis wordt. Dikke xx zus en tot Skype.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Houston

Annemarie

Wonen en vooral aan het genieten van de liefde

Actief sinds 11 Juli 2009
Verslag gelezen: 525
Totaal aantal bezoekers 46317

Voorgaande reizen:

06 September 2009 - 19 Juli 2010

aupair

14 Juli 2012 - 30 November -0001

Wonen in Californië

Landen bezocht: